UVJETI POSLOVANJA


Lovrinović Gradnja će profesionalno i u skladu s pravilima struke izvršiti dogovorenu uslugu po specifikacijama navedenima u vremenski definiranoj ponudi koju Klijent prihvaća pisanim putem. Svaka dodatno dogovorena aktivnost zahtijeva i dodatnu procjenu vremena rada uz mogućnost povećanja prethodno dogovorenih uvjeta.

Po završetku radova Lovrinović gradnja će na mail adresu klijenta dostaviti elektronski račun za izvršenu uslugu. Ukoliko klijent kasni s plaćanjem računa više od 30 dana od isteka valute, Lovrinović Gradnja zadržava pravo povlačenja djelatnika s lokacije do podmirenja istih.

Lovrinović Gradnja na teren dolazi s potrebnim materijalom ( osim pod uvjetom da Klijent ne dobavlja materijal.)i radnicima opremom i alatom ,strojevima za izvršenje radova svakoj lokaciji zasebno. Klijent se obvezuje osloboditi prostor za izvođenje radova,skladištenje materijala ,i osigurati pristup objektu za slobodno kretanje gradilištu.



Lovrinović zadržava pravo mijenjanja ponuđenih cijena ukoliko se promijene prvotne potrebe klijenta. Ponuda se definira prema viđenom stanju prostora. Ukoliko se na terenu ukaže potreba za kraćim ili dužim razdobljem izvođenjem radova procijenjenog, Lovrinović Gradnja će u dogovoru s klijentom, smanjiti ili povećati cijenu izvođenja radova .

Lovrinović Gradnja neće biti u mogućnosti započeti s čišćenjem dok se ne ovjeri Ugovor u kojemu je definirana cijena za izvođenje potrebnih radova. Za većinu jednokratnih radova Lovrinović gradnja će dostaviti i predračun za avansno plaćanje.

Klijentu se preporučuje da provjeri kvalitetu obavljenog posla odmah po završetku izvedenih radova.

Lovrinović Gradnja neće biti odgovoran ukoliko materijal nije kvalitetan (ako klijent dobavlja materijal, ,ne pregleda po završetku radova.

Ukoliko se tijekom izvođenja radova , u prostoru , uz naš rad, paralelno izvode dodatni građevinski radovi, Lovrinović Gradnja će u unaprijed definiranom razdoblju izvršiti radove kako je i dogovoreno, ali u tom slučaju ne može garantirati da će se prostor u potpunosti ostaviti čistim i urednim zbog dodatnih radova.


Plaćanja


Za periodična ili svakodnevna izvršavanja, račun izdajemo po završetku radova . Plaćanje za ugovorene usluge vršit će se u roku od 7 dana od , izvedenih radova , a na temelju ispostavljenog računa izvršitelja. Rok plaćanja je 7 (sedam) dana od primitka računa. Plaćanje se vrši virmanski uplatom na račun izvršitelja.

Za jednokratne radove , račun se izdaje nakon izvršenog posla .

Rok plaćanja je 3 (tri) dana od primitka računa. Naručitelj I izvršitelj su suglasni da će se izvođenje radova izvršiti po primitku akontacije (30% od cijene) za ugovoreni posao. Naručitelj je obvezan izvršiti uplatu predujma po primitku računa za predujam.

Plaćanje se vrši virmanski uplatom na račun izvršitelja.


Reklamacije


U slučaju primjedbi na nedostatke usluge, naručitelj je dužan Lovrinović Gradnja reklamirati uslugu u roku od 3 (tri) dana uz pismeno ili usmeno obrazloženje.

Izvršitelj će ukloniti nedostatke odmah, a najkasnije u roku od 3 (tri) dana od primitka pisane ili usmene obavijesti naručitelja o nedostacima.

Svaku štetu koja nastane našom krivicom , Lovrinović Gradnja je dužan otkloniti o svom trošku.

Lovrinović Gradnja je oslobođen od odgovornosti za nedovršen posao u slučaju kašnjenja materijala ,vremenskih uvjeta ,plaćanje računa





Nadzor kvalitete i usluge


Kako bi se postigao i održao visoki standard, nadzorna osoba, koja je sastavni dio Lovrinović Gradnja tima, periodično obilazi svaku lokaciju (periodični pregled lokacija se odnosi na gradilište za koje Lovrinović Gradnja , ima ugovorom dogovorenu uslugu izvršavanje gradevinskih radova ) te nadgleda rad i kvalitetu usluge djelatnika na terenu.


Djelatnici


Molimo da prema djelatnicima Lovrinović Gradnja pristupate profesionalno i s poštovanjem. Djelatnici su u stalnom radnom odnosu u Lovrinović Gradnja pa vas molimo da ih ne pokušavate angažirati za dodatne poslove.


Sigurnost djelatnika


Lovrinović Gradnja zadržava pravo udaljiti djelatnika s lokacije ukoliko zaključi da je upitna sigurnost djelatnik Odgoda termina


Klijent može otkazati termin za izvođenje radova, ali isto mora napraviti najmanje 24 sata prije dogovorenog termina. Klijent se obvezuje platiti dogovorenu cijenu ukoliko odgodi ili otkaže termin unutar 24 sata od dogovorenog termina.

Klijent se također obvezuje platiti dogovorenu cijenu u slučaju nemogućnosti ulaska i pristup djelatnika u prostorije, predviđene za izvršenje radova ili nepravilnosti s zakonskim potrebnim dokumentima (u slučaju nema osobe koja bi otvorila vrata ili zbog problema s ključevima u vlasništvu klijenta, nevažeće dozvole ,neriješenog imovinski prava